Konzultace on-line

Aktuality

Už 30 let objevujeme nové produkty a služby pro naše zákazníky a nyní o tom také píšeme.
Jednou za čas vydáváme zajímavosti z naší produktové dílny a dělíme se s vámi o naše zkušenosti.
Věříme, že ukázky našich produktů a realizací pro vás budou vítanou inspirací.

Filtrace
Využití QR kódů v tisku: Jak efektivně integrovat QR kódy do vašich tiskovin

Využití QR kódů v tisku: Jak efektivně integrovat QR kódy do vašich tiskovin

Za QR kódy na tiskovinách se skrývá více, než byste si možná mysleli. V našem článku se dozvíte, jak může tato malá hranatá čtverečkovaná maličkost zvýšit efektivitu vašich tiskovin a posunout vaše podnikání o krok dál. Nechte se inspirovat úspěšnými příklady a objevte nový způsob, jak oslovit své zákazníky. 

Přečíst celé
Jak nejlépe převést obrazy do digitální podoby?

Jak nejlépe převést obrazy do digitální podoby?

Přemýšlíte nad tím, jak naskenovat nebo vyfotit obraz tak, aby jeho digitální či tištěná obdoba byla k nerozeznání od originálu? Protože je věrohodné zachycení uměleckého díla pro jeho další použití celkem oříšek, poradíme vám, jak dosáhnete nejlepších výsledků.

Přečíst celé
Jak získat digitální podpis a jak s ním urychlíte firemní administrativu

Jak získat digitální podpis a jak s ním urychlíte firemní administrativu

Začalo to digitálními hodinkami (dnes se jim říká „smart watch“), pak jsme začali posílat digitální dopisy (e-maily) a dnes už máme i digitální boty a ve virtuálním světě trávíme někdy víc času než v tom skutečném. Dokážeme se ale v digitálním světě vůbec správně a náležitě podepsat? Přečtěte si, jak vytvořit digitální podpis, který bude snadný, bezpečný a významně urychlí vaše administrativní procesy. 

Přečíst celé
Plánovací kalendáře a diáře v digitálním a papírovém provedení: Které jsou lepší?

Plánovací kalendáře a diáře v digitálním a papírovém provedení: Které jsou lepší?

Jste oddanými fanoušky digitálního plánování, nebo milovníky tradičního papírového organizování? Plánování může být zábavné a efektivní a my vám rádi pomůžeme najít tu nejlepší cestu k organizaci vašeho pracovního i osobního života. V následujícím textu vám představíme výhody a nevýhody obou metod a ukážeme vám, jak si vybrat tu, která lépe vyhovuje vašim potřebám.  

Přečíst celé
Vánoční přípravy s Copy General: Jak vytvořit dokonalé vánoční pozvánky, PFka a dárkové poukazy

Vánoční přípravy s Copy General: Jak vytvořit dokonalé vánoční pozvánky, PFka a dárkové poukazy

Příprava vánočních pozvánek, PF přání a dárkových poukazů nemusí být stresující. Při správném plánování a kreativním přístupu můžete vytvořit dokonalé a osobní vánoční tiskoviny, které potěší vaše zaměstnance, klienty i obchodní partnery. Klíčem je zvolit vhodný design, formát a materiál... a také tiskového partnera, kterým můžeme být právě my, Copy General. 

Přečíst celé
Trendy v mobilním marketingu a jak je využít pro růst podnikání

Trendy v mobilním marketingu a jak je využít pro růst podnikání

Každý ho máme neustále u sebe, a když bez něj vyjdeme z domu, cítíme se jako bez ruky. Mobilní telefon se stal neodmyslitelnou součástí našeho každodenního života. Tak proč ho nevyužít k marketingové komunikaci se zákazníky? Poradíme vám, jak posílat marketingové SMS, push notifikace, využít aplikace a další.

Přečíst celé
Inkoustové plotry: výhra pro firmy i přírodu

Inkoustové plotry: výhra pro firmy i přírodu

Udržitelnost považuje za důležitou 78 % spotřebitelů. Jste mezi nimi nebo chcete svým klientům zdůraznit, že ve své firmě neberete ekologii na lehkou váhu? Chovejte se k přírodě šetrně díky vhodnému výběru tiskových technologií. Dnes už to díky moderním inkoustovým plotrům není tak těžké. 

Přečíst celé
Analýza spotřebitelského chování: klíčový nástroj pro (nejen) marketingové strategie

Analýza spotřebitelského chování: klíčový nástroj pro (nejen) marketingové strategie

Spotřebitelské chování je neustále probíhající proces rozhodování, kdy si zákazník vybírá zboží a služby, kterými uspokojuje svá přání a potřeby. Vy jako prodejce samozřejmě potřebujete vědět, jaké tyto potřeby a přání jsou, abyste je mohli co nejlépe naplnit. A pochopitelně je nebudete věštit z křišťálové koule, ale budete chování spotřebitele analyzovat. Ukážeme vám jak. 

Přečíst celé
Vyzrajte na tiskárny: naučte se správně vybrat spotřební materiál

Vyzrajte na tiskárny: naučte se správně vybrat spotřební materiál

Vlastníte velkoformátovou inkoustovou tiskárnu, ale ztrácíte v záplavě nabídky spotřebního materiálu? Lámete si hlavu s tím, jaký koupit inkoust, tiskovou hlavu nebo roli materiálu, aby do tiskárny pasovaly a nestály jmění? Poradíme vám, jak při výběru neudělat chybu.  

Přečíst celé
Personalizace, ekologie a technologie: Trojice trendů v oblasti reklamních a dárkových předmětů

Personalizace, ekologie a technologie: Trojice trendů v oblasti reklamních a dárkových předmětů

V oblasti reklamních a dárkových předmětů se každým rokem objevují nové trendy, které reflektují měnící se preference zákazníků a technologické inovace. Rok 2023 není výjimkou a přináší několik klíčových trendů, které by měly firmy zvážit při výběru svých reklamních předmětů. 

Přečíst celé
Začněte plánovat už teď: 4 originální nápady na firemní novoročenky od Copy General

Začněte plánovat už teď: 4 originální nápady na firemní novoročenky od Copy General

Ačkoli je teprve říjen, je právě nyní ideální doba začít plánovat design a tisk vašich novoročenek. Chcete letos překvapit něčím netradičním, elegantním a zároveň ekologicky uvědomělým? Máme pro vás čtyři inspirativní tipy, které vaši firemní novoročenku posunou na novou úroveň. Proč nezačít již nyní a nezajistit si jedinečné PFko, které zaujme na první pohled?  

Přečíst celé
Jak vyniknout na veletrzích a konferencích: Kompletní průvodce firemními tiskovinami

Jak vyniknout na veletrzích a konferencích: Kompletní průvodce firemními tiskovinami

Veletrhy a konference jsou vynikající příležitosti pro prezentaci vaší firmy, navázání nových obchodních kontaktů a posílení vztahů se stávajícími partnery. Kromě osobního kontaktu a prezentace vašich produktů či služeb je důležitá i vizuální stránka. A právě tady vstupují do hry firemní tiskoviny. Jaké tiskoviny by vám na takových akcích neměly chybět? Pojďme se na to podívat. 

 

Přečíst celé
Opuštěné košíky: motivujte zákazníky k návratu do nákupního procesu

Opuštěné košíky: motivujte zákazníky k návratu do nákupního procesu

Hromadí se vám na e-shopu opuštěné košíky? Upozorněte na ně zákazníky a pokuste se je vtáhnout zpět do nákupního procesu. Prozradíme vám, jak to nejlépe udělat i co může být příčinou opuštění. 

 

Přečíst celé
4 klíčové důvody, proč jsou roll-upy nezbytné pro váš podnik

4 klíčové důvody, proč jsou roll-upy nezbytné pro váš podnik

Roll-upy jsou stále populárnějším nástrojem pro reklamu a prezentaci. Ale co je dělá tak atraktivními? V tomto článku se podíváme na čtyři klíčové aspekty, které roll-upy činí nezbytným reklamním prostředkem každé firmy. Od jejich flexibilního designu po efektivní využití v prostoru, roll-upy nabízejí řešení, které se hodí pro různé marketingové potřeby. 

Přečíst celé
Tiskněte projektovou dokumentaci podle nejnovějších trendů

Tiskněte projektovou dokumentaci podle nejnovějších trendů

Když pracujete v projekční kanceláři, určitě máte na pořadu dne tisk spousty výkresů. Ve chvíli, kdy se jimi zabýváte už přes hodinu, vás možná napadne, jestli ten tisk nejde nějak zefektivnit. Vyplatí se mít vlastní velkoformátovou tiskárnu a všechno tisknout sami? Nebo by bylo výhodnější to na někoho outsourcovat? Shrnuli jsme pro vás, jaké jsou nejnovější trendy v tisku projektové dokumentace, abyste se netrápili s něčím, co už je vlastně dávno pasé. 

Přečíst celé
5 způsobů, jak kreativně zpracovat fotografie z dovolené

5 způsobů, jak kreativně zpracovat fotografie z dovolené

Pokud jste se právě vrátili z dovolené, nejspíš jste si kromě hromady zážitků přivezli také nespočet fotografií ve vašem telefonu nebo na paměťové kartě fotoaparátu. Některými z nich už jste se možná stihli pochlubit na sociálních sítích, jiné na svou slávu teprve čekají. Přemýšlíte, co s nimi? Pojďte se podívat na našich 5 tipů, jak udělat z vašich fotografií vzpomínky, které jen tak neupadnou v zapomnění.  

Přečíst celé
Oslňte klienty i obchodní partnery moderními vizitkami: co by na nich rozhodně nemělo chybět?

Oslňte klienty i obchodní partnery moderními vizitkami: co by na nich rozhodně nemělo chybět?

S blížícím se podzimem přichází i období veletrhů a dalších akcí, na kterých by vám vizitky v kapse rozhodně neměly chybět. Chcete své potenciální klienty či obchodní partnery oslnit vizitkami, které nad všemi ostatními vyniknou? Pojďte se s námi podívat, s jakými vizitkami budete letos zaručeně v kurzu. 

Přečíst celé
Využijte k propagaci samolepky: 3 tipy, kam je umístit, aby vás nikdo nepřehlédnul

Využijte k propagaci samolepky: 3 tipy, kam je umístit, aby vás nikdo nepřehlédnul

Chcete, aby byla vaše firma vidět? Vyzkoušejte samolepky, díky kterým vás nikdo jen tak nepřehlédne. Prozradíme vám 3 místa, na kterých propagační samolepky nejlépe vyniknou a vaše reklama tak osloví nejvíce lidí.

Přečíst celé
Prodejte zákazníkům i to, co nechtěli: vsaďte na POS a POP materiály

Prodejte zákazníkům i to, co nechtěli: vsaďte na POS a POP materiály

Zařizujete novou kamennou prodejnu a přemýšlíte, jak na účinný offline marketing? Vsaďte na kouzlo POS a POP materiálů, které dokáží snadno prodat zákazníkům i to, co sami původně vůbec kupovat nechtěli. 

Přečíst celé
Top 5 letních reklamních předmětů, díky kterým bude vaše firma skutečně vidět

Top 5 letních reklamních předmětů, díky kterým bude vaše firma skutečně vidět

Přestože bývá léto v byznyse většinou považováno za takzvanou okurkovou sezónu, pro propagaci vaší společnosti je tohle období jako stvořené. Stačí vsadit na ty správné reklamní předměty s vlastním potiskem a vaše firma bude rázem vidět na každém kroku. Dostanete se tak snadno do povědomí širší veřejnosti a vzroste tím vaše důvěryhodnost. 

Přečíst celé
Na co si dát pozor při tvorbě letáků: 5 nejčastějších chyb a jak se jim vyvarovat

Na co si dát pozor při tvorbě letáků: 5 nejčastějších chyb a jak se jim vyvarovat

Papírové letáky, na které si člověk může sáhnout, se vryjí do jeho paměti leckdy mnohem silněji než pouhá online reklama. Proto se taky řadí mezi tiskoviny, které stále slaví velký úspěch. Pojďte se s námi podívat, na co si dát pozor, když se rozhodnete vytvořit si propagační leták svépomocí.  

Přečíst celé
I tiskoviny mohou být šetrné k přírodě: vyzkoušejte naši řadu Natura

I tiskoviny mohou být šetrné k přírodě: vyzkoušejte naši řadu Natura

I když vám není budoucnost naší planety lhostejná, neznamená to, že byste se kvůli tomu museli zříct veškerého tisku. I tiskoviny totiž mohou být šetrné k životnímu prostředí. Stačí si vybrat papíry z naší produktové řady Natura, kterou jsme vytvořili v souladu s přírodou. 

Přečíst celé
Vylepšete svůj marketing pomocí QR kódu: 5 tipů na tiskoviny, ke kterým skvěle pasuje

Vylepšete svůj marketing pomocí QR kódu: 5 tipů na tiskoviny, ke kterým skvěle pasuje

QR kódy se staly neodmyslitelnou součástí dnešní moderní doby. Dokáží totiž skvěle propojit offline svět s online prostředím. Přes QR kód můžete snadno zaplatit fakturu, přidat si nový kontakt do adresáře nebo třeba koupit lístek do kina či na koncert. Nebo ho můžete využít k propagaci vaší značky. Že nevíte jak? Máme pro vás hned 5 tipů na propagační tiskoviny, které k použití QR kódu přímo vybízí. 

Přečíst celé
Lepená nebo kroužková vazba? Podívejte se, kterou vybrat, aby vaše práce vypadala co nejlépe

Lepená nebo kroužková vazba? Podívejte se, kterou vybrat, aby vaše práce vypadala co nejlépe

Potřebujete vytisknout a svázat důležité dokumenty, ale nevíte si rady, který druh kancelářské vazby bude ten pravý? Prohlédněte si našeho průvodce a vyberte si vazbu, která bude pro vaši práci nejpraktičtější, a zároveň podtrhne její výsledný vzhled.  

Přečíst celé
Vybíráte tapety na zeď? Dejte si pozor na materiál i na výrazné vzory

Vybíráte tapety na zeď? Dejte si pozor na materiál i na výrazné vzory

Tapety na zeď nejsou pouze výsadou domácností. Stejně dobře jako interiér domu či bytu totiž dokáže vhodně zvolená tapeta zútulnit a oživit i interiér vašeho podniku, kanceláře, recepce či třeba zasedací místnosti ve vaší firmě. Pojďte se s námi podívat, čemu je dobré výběr tapety přizpůsobit, aby se stala tou pravou ozdobou vašich prostor.  

Přečíst celé
3 netradiční interiérové dekorace, které zaujmou na první pohled každou návštěvu

3 netradiční interiérové dekorace, které zaujmou na první pohled každou návštěvu

Přemýšlíte, jak oživit prostory vašeho podniku? Toužíte po dekoracích, které jen tak nikdo nemá? Máme pro vás hned 3 tipy na netradiční dekorace, které dodají každému interiéru ten správný šmrnc. Vyberte si, která se nejvíc hodí právě k vám. 

Přečíst celé
Jak přilákat návštěvníky do nového podniku? Vsaďte na letáky i reklamní polepy aut

Jak přilákat návštěvníky do nového podniku? Vsaďte na letáky i reklamní polepy aut

Chystáte se otevřít novou prodejnu, restauraci nebo třeba bar a přejete si, aby už od prvního dne praskal ve švech? V tom případě nesmíte podcenit pořádnou propagaci. Bez ní byste totiž mohli stát za pultem či barem úplně opuštění a místo obsluhování spokojených hostů si jen zoufale prohlížet, jak váš nově otevřený podnik zeje prázdnotou. Pojďte se s námi podívat, co všechno je dobré připravit ještě před otevřením, aby se u vás už od prvního dne dveře netrhly. 

Přečíst celé
Copy General vyhlašuje jedinečnou výstavu prací studentů z uměleckých škol

Copy General vyhlašuje jedinečnou výstavu prací studentů z uměleckých škol

Rádi podporujeme lidi v tom, co je baví. Proto chceme dát studentům možnost prezentovat svá umělecká díla v prosklených výlohách naší pobočky na Smíchově, kolem které každý den projdou stovky lidí. Doufáme, že je tak namotivujeme, aby rozvíjeli svůj talent a pomůžeme jim zaujmout a získat odběratele na sociálních sítích nebo své první fanoušky.

Přečíst celé
Svatební trendy roku 2023: do jakých barev ladit výzdobu nebo svatební oznámení?

Svatební trendy roku 2023: do jakých barev ladit výzdobu nebo svatební oznámení?

Plánujete letos říct své drahé polovičce konečně ano, váš velký den se blíží, ale vy stále ještě nevíte, jaký styl svatby vlastně zvolit? Podívejte se s námi, co velí letošní svatební trendy, nechte se inspirovat a vystrojte si svatbu jako z katalogu.

Přečíst celé
Pro společnost ARBYD jsme vytiskli 30 obrazů na akrylátové sklo

Pro společnost ARBYD jsme vytiskli 30 obrazů na akrylátové sklo

Společnost se na nás obrátila se žádostí o tisk obrazů na akrylátové sklo. Jejich přáním bylo vytisknout dohromady 30 obrazů, z toho 10 o velikosti 41 × 41 cm a 20 ve velikosti 77 × 51 cm. Aby se daly obrazy po zhotovení zavěsit pomocí distančních šroubů, bylo třeba navrtat do skla na tyto šrouby i potřebné otvory. 

Přečíst celé
Udělejte na Valentýna radost i sami sobě. Vyzdobte si kancelář fotoobrazy nebo fotoplakáty.

Udělejte na Valentýna radost i sami sobě. Vyzdobte si kancelář fotoobrazy nebo fotoplakáty.

Blíží se Valentýn, svátek všech zamilovaných. To ale nutně neznamená, že byste měli obdarovat jen svou drahou polovičku. Co takhle udělat radost i sami sobě a pořídit si dárek přesně podle svých představ? Máme pro vás pár tipů na vkusné doplňky, které vám pomohou zútulnit vaše pracovní místo.

Přečíst celé
Nepodceňujte sílu tištěné reklamy. 3 tipy, proč vsadit na staré dobré plakáty a letáky

Nepodceňujte sílu tištěné reklamy. 3 tipy, proč vsadit na staré dobré plakáty a letáky

Zdá se vám, že se celý svět marketingu pomalu, ale jistě přesouvá do online prostoru? To máte pravdu. A možná taky máte pocit, že investovat do tištěné reklamy v podobě plakátů, bannerů nebo obyčejných papírových vizitek se díky tomu moc nevyplatí. To už ale není pravda. Staré dobré plakáty, reklamní bannery, letáky i další tiskoviny fungují totiž pořád skvěle. A leckdy dokonce možná i lépe než online reklama. Prozradíme vám hned 3 důvody, proč by reklamní tiskoviny měly hrát důležitou roli i ve vašem byznysu.

Přečíst celé
Který druh papíru si vybrat pro tisk přání k novému roku

Který druh papíru si vybrat pro tisk přání k novému roku

Mezi nejdůležitější firemní tiskoviny, které je koncem roku třeba připravit, patří bezesporu novoroční přání pro klienty a obchodní partnery. Pokud je to ale jen trochu možné, vyhněte se posílání PF e-mailem. Raději je svým klientům předejte osobně nebo aspoň pošlete poštou. Investice do tištěných novoročenek je jedna z těch, které se vám rozhodně vyplatí a pomůže vám prohloubit dobrý vztah s partnery vaší firmy. Podívejte se na naše doporučení, který typ papíru pro tisk přání vybrat, aby byl výsledný efekt přesně podle vašich představ.

Přečíst celé
3 tipy, jak vybrat fotokalendář, který neskončí v šuplíku

3 tipy, jak vybrat fotokalendář, který neskončí v šuplíku

Fotokalendář patří každoročně mezi nejoblíbenější reklamní předměty, kterými firmy své klienty na konci roku obdarovávají. Může se tak velmi snadno stát, že váš klient takových kalendářů dostane v předvánočním období klidně i 10. Jak to tedy udělat, aby se právě ten váš stal tím nejlepším? Přečtěte si 3 praktické tipy, čím se při tvorbě vlastního kalendáře řídit, aby skutečně splnil svůj účel.

Přečíst celé
Zpříjemnili jsme pracovní prostředí kanceláří agentury myTimi

Zpříjemnili jsme pracovní prostředí kanceláří agentury myTimi

MyTimi je rychle se rozvíjející digitální agentura, která pomáhá ostatním firmám růst a nabízí jim komplexní servis v oblasti marketingu a obchodu. Svým klientům pomáhá získat a udržet si zákazníky a šetří jejich čas pomocí outsourcingu služeb nebo virtuální asistence.
Přečíst celé
Proměňte svoje fotky v dokonalý dárek

Proměňte svoje fotky v dokonalý dárek

Řešíte, čím obdarovat své blízké? Možná se najde ve vašem okolí někdo, pro koho by některé vaše fotografie byly skvělým dárkem – no a samozřejmě můžete udělat radost i sami sobě. A jak? No přece tiskem – v podobě fotokalendáře, fotoplakátu nebo fotoobrazu. Je to snadnější, než si myslíte. Pojďme se spolu podívat, jaké máte možnosti.
Přečíst celé
Vánoční dárky, které zaručeně sklidí u vašich klientů úspěch

Vánoční dárky, které zaručeně sklidí u vašich klientů úspěch

Vánoce se čím dál hlasitěji hlásí o slovo. Obchody se postupně začínají plnit vánočním zbožím a ze všech stran přicházejí nabídky na ty nejlepší dárky. Už máte vybráno, čím letos uděláte radost svým věrným klientům? Připravili jsme pro vás seznam vánočních pozorností, na které byste určitě neměli zapomenout.

Přečíst celé
Doručíme jednoduše kamkoliv

Doručíme jednoduše kamkoliv

Na adresu, na jedno z víc než 7300 výdejních míst nebo do víc než 2000 výdejních boxů po celém Česku.

Bližší informace najdete v článku.

 

 

 

Přečíst celé
Podpořte svůj byznys

Podpořte svůj byznys

Jak podpořit svůj byznys? Jaké letáky nebo plakáty nabízíme? V jakých rozměrech nebo za jak dlouho budou vyrobeny? Vše se dozvíte z našeho článku.

 

 

 

Přečíst celé
Rezervujte si svého grafika online

Rezervujte si svého grafika online

Již žádné čekání. Nový online rezervační formulář vám usnadní si pohodlně naplánovat schůzku s naším grafikem.

V článku najdete jak na to.

 

 

 

Přečíst celé
Objednejte diplomku jednoduše online

Objednejte diplomku jednoduše online

Chcete objednat vaši závěrečnou práci pohodlně odkudkoliv nebo 7 dní v týdnu na jedné z našich poboček? V článku najdete bližší informace.

 

 

Přečíst celé
Ušetřete čas. Objednejte si desky předem

Ušetřete čas. Objednejte si desky předem

Jak ušetřit čas při kompletaci závěrečných prací? Je to opravdu snadné. V článku najdete jak na to.

Přečíst celé
Produktová řada Natura. Jde to i šetrněji k přírodě

Produktová řada Natura. Jde to i šetrněji k přírodě

Jak být s tiskovinami blíže k přírodě? A co je v dnešní době vlastně „eko“? Přečtěte si článek a objevte nejen produkty z přírodního a recyklovaného materiálu. 
Přečíst celé
Propojujeme se se světem současného špičkového umění, buďte u toho i vy

Propojujeme se se světem současného špičkového umění, buďte u toho i vy

Neuběhl ani rok a v Copy General začínáme sklízet nevídané úspěchy s naším Art skenerem WideTEK 36Art. V hojném počtu si ho půjčují galerie a muzea na digitalizaci uměleckých sbírek – naposledy například Alšova jihočeská galerie nebo GASK. Začínáme však pronikat i do vysokých uměleckých kruhů komerčního sektoru. Umělcům vytváříme prvotřídní reprodukce a činíme službu dostupnější než kdy dřív.
Přečíst celé
Seznamte se. Zavádíme nový koncept služeb na pobočkách

Seznamte se. Zavádíme nový koncept služeb na pobočkách

Podzim přináší na naše pobočky velké změny. Nově je každá z nich přehledně rozdělena na dvě zóny, díky kterým vám poskytneme ještě lepší služby.

Přečíst celé
Odhalte produktové řady

Odhalte produktové řady

Součástí online objednávky je nová koncepce výběru produktů pomocí produktových řad. Seznamte se s nimi a najděte perfektně padnoucí tiskoviny pro svůj malý i velký projekt. 

Přečíst celé
Nové barvy, které rozzáří vaše tisky

Nové barvy, které rozzáří vaše tisky

Na jaře jsme rozšířili provoz o nový tiskový produkční stroj Ricoh, díky kterému můžete mít zářivě barevné tiskoviny bez jakýchkoliv kompromisů. A v nákladu, který skutečně potřebujete - třeba již od jednoho kusu.

Přečíst celé
Uspořili jsme UNIQA pojišťovně 12 % ročních nákladů na poštovném

Uspořili jsme UNIQA pojišťovně 12 % ročních nákladů na poštovném

Dříve tiskla UNIQA pojišťovna na hlavičkové papíry černobíle a pro distribuci zásilek využívala jediného distributora - Českou poštu. Obojí je teď minulostí. Jak je to dnes a co jsme zákazníkovi přinesli?

 

Přečíst celé
Je pro vás pořádání akcí noční můrou?

Je pro vás pořádání akcí noční můrou?

Při pořádání akcí musíte myslet na spoustu detailů, aby vše vyšlo přesně podle vašeho plánu. Dny před událostí nespíte, pořádně nejíte a jen jedete podle předem naplánovaného harmonogramu příprav a přemýšlíte, jestli jste na něco nezapomněli. Sestavili jsme pro vás 10 bodů, které vám pomůžou, aby akce dopadla na jedničku.

Přečíst celé
Snězte tu žábu aneb jak si poradit s diplomkou

Snězte tu žábu aneb jak si poradit s diplomkou

Na stole spoustu knih, na papíře prázdno a blížící se termín odevzdání? Mark Twain kdysi řekl, že pokud každý den hned ráno sníte živou žábu, můžete tento den prožít směle s vědomím, že nic horšího už vás potkat nemůže. Přestože diplomka představuje celé hejno žab, které musíte skousnout, je stejně nevyhnutelná jako oběd s vaší tchýní.
Přečíst celé
Již 12 let využíváme GMC Inspire - technologii lídra trhu

Již 12 let využíváme GMC Inspire - technologii lídra trhu

V divizi Data využíváme špičkovou technologii GMC Inspire. Ta byla v roce 2017 již počtvrté označena leaderem v segmentu software pro správu zákaznických komunikací (CCM) dle pravidelné analýzy společnosti Gartner. Označení navíc získala nad 14 dalšími konkurenty.

Přečíst celé
Dopisy posíláme klientům přes mobilní telefon

Dopisy posíláme klientům přes mobilní telefon

Elektronická rozesílka jde i bez e-mailů. Česká pojišťovna chtěla počátkem roku rozeslat daňové potvrzení svým klientům a měla na nás specifický požadavek. Rozeslat jich co nejvíce elektronicky, tedy bez nákladů na poštovné.

Přečíst celé
9 rad, jak napsat lepší e-mail

9 rad, jak napsat lepší e-mail

Píšete svým klientům prodejní e-maily, nebo se k tomu právě chystáte? Věnujte 6 minut svého času a přečtěte si rady jednoho z našich nejlepších copywriterů.

Řekne vám, na co se máte zaměřit, abyste své klienty opravdu zaujali. A prozradí také, čemu se určitě vyhnout, aby váš e-mail neskončil v koši.

Přečíst celé
Vývoj tisku projektové dokumentace z pohledu Copy General

Vývoj tisku projektové dokumentace z pohledu Copy General

Řada lidí si ještě pamatuje tisky na matrice, se kterými se běhalo na světlotisk. Výsledkem byl poměrně špatně čitelný výkres zabarvený do fialova nebo modra. Reprostřediska, kde se výkresová dokumentace vyráběla, pak připomínala průmyslové provozy s výrazným zápachem...

Přečíst celé
Unikátní školící boxy pro Axis Communication

Unikátní školící boxy pro Axis Communication

Nedávno ovšem klient přišel se speciálním požadavkem: vytvořit balení na míru pro školící materiály. Balení mělo obsahovat brožuru, blok, USB disk, propisku a vizitku. Celkem bylo potřeba vyrobit těchto unikátních balení přes 300 kusů.
Přečíst celé
Klientskou korespondenci ČMSS zajišťuje Copy General

Klientskou korespondenci ČMSS zajišťuje Copy General

V rámci tohoto projektu jsme ve spolupráci se společností GMC zajišťovali kompletní vývoj šablon pro firemní korespondenci, dále pak datovou a tiskovou (provozní) postmigrační podporu. Navíc jsme všechny dokumenty graficky sjednotili a obdarovali je moderním vzhledem.
Přečíst celé
Dopis v údolí smrti

Dopis v údolí smrti

Dopisy dnes prochází údolím smrti a není jisté, zda se dostanou až na jeho konec. Jejich překotný vývoj a nové podoby, do kterých se rodí, jsou někdy až překvapivé. V přímém přenosu sledujeme fascinující představením, které přišpendlí do křesel i otrlé divadelní fajnšmekry.
Přečíst celé
Sjednotili jsme cenu velkoformátové dokumentace

Sjednotili jsme cenu velkoformátové dokumentace

Staňte se součástí revoluce v tisku výkresů a tiskněte je už jen barevně!

Přečíst celé
Copy General HP partnerem roku 2018

Copy General HP partnerem roku 2018

7. 1. 2019 společnost HP vyhlásila nejlepší partnery za rok 2018. Copy General si převzal ocenění v kategorii HP DesignJet - nejvyšší meziroční nárůst.

Přečíst celé
Co si dáte na zeď?

Co si dáte na zeď?

Že jste o tom do této chvíle vůbec nepřemýšleli? Tak teď už se té otázky nebudete moct zbavit. Nabízejí se třeba hodiny s kukačkou, která umí lidskou řeč a během dne vás baví svými vtipy. Nebo zrcadlo, které vám vždycky s nestrojenou upřímností řekne, že jste nejkrásnější. Navrhuji nechat si tyhle nápady na příští rok a tentokrát zkusit tapetu nebo obraz a ne ledajakou tapetu a ledajaký obraz, ale... ano, hádáte správně obojí přesně podle vašich představ.

Přečíst celé
Diplomky - nejčastěji kladené dotazy

Diplomky - nejčastěji kladené dotazy

Kolik listů maximálně dokážete svázat? Záleží na typu požadované vazby a na gramáži papíru. Do tuhých desek diplomky s ražbou se vejde maximálně 270 listů, do tuhých desek SteelBook 340 listů. Do kovové kroužkové vazby diplomky svážeme 300 listů, do plastové až 380. Do vazby SteeelCrystal maximálně 220 listů.

Přečíst celé
Skupina Konica Minolta, Copy General a MHA způsobila tiskovou revoluci u Allianz

Skupina Konica Minolta, Copy General a MHA způsobila tiskovou revoluci u Allianz

Pojišťovna Allianz se rozhodla najít inovativního dodavatele tiskových služeb, který pro ni bude zajišťovat zpracování veškeré klientské korespondence. Kandidát na pozici nového dodavatele musel prokázat, že je schopen se popasovat s více než 3 miliony vytištěných zásilek ročně.
Přečíst celé
Převedli jsme správu 1,2 milionu tiskových stran dokumentů do rukou klienta

Převedli jsme správu 1,2 milionu tiskových stran dokumentů do rukou klienta

Klientská korespondence je pro společnost typu Home Credit jedním ze zásadních pilířů komunikace se zákazníky. Je proto klíčové, aby její tvorba byla plně pod kontrolou zadavatele a její vizuální kvalita a srozumitelnost na vysoké úrovni.
Přečíst celé
Zlevnili a zrychlili jsme velkoformátový tisk, navíc je teď veškerá dokumentace v barvě

Zlevnili a zrychlili jsme velkoformátový tisk, navíc je teď veškerá dokumentace v barvě

„Impulsem ke změně byly technické limity stávajícího vybavení a snaha tisk zefektivnit v rámci strategického rozvoje této důležité části firmy“, uvádí ředitel IT Sweco Hydroprojekt Ing. Luboš Kovář. Cílem bylo nastavit celý provoz tak, aby dokázal plnit aktuální potřeby tisku projektové dokumentace.  
Přečíst celé
Proč byste si měli pořídit předplacenou kartu Copy General?

Proč byste si měli pořídit předplacenou kartu Copy General?

Chcete ušetřit? Máte menší počet kopií? Chodíte k nám často? S předplacenou kartou získáte více za méně.

Přečíst celé
Why should you get a Copy General prepaid card?

Why should you get a Copy General prepaid card?

Do you want to save money? Do you need a small number of copies made? Do you use our services often? S With a prepaid card, you get more for less.

Přečíst celé
Podpořili jsme plavbu Chance 4 Children s Nave Italia

Podpořili jsme plavbu Chance 4 Children s Nave Italia

S humanitární organizací Chance 4 Children spolupracujeme od samého začátku. Za tu dobu jsme na její projekty přispěli nespočet tiskovinami a finanční částkou přesahující 3 500 000 Kč. Do čeho jsme se zapojili tentokrát?

Přečíst celé
Na Silniční konferenci 2018 jsme nemohli chybět

Na Silniční konferenci 2018 jsme nemohli chybět

Společně s naším významným zákazníkem Pragoprojekt jsme se zúčastnili podzimní Silniční konference v Ostravě. 
Coby partner HP Inc, jsme mimo jiné předvedli nové stroje pro technický tisk.
 
 
Přečíst celé
V rámci oslav 25. výročí jsme vytvořili český rekord

V rámci oslav 25. výročí jsme vytvořili český rekord

Od počátku naší existence jsme nechtěli jen tisknout, ale překračovat společně s vámi hranice tisku a zdolávat nové výzvy. A jednu takovou výzvu jsme si připravili i při oslavě 25. výroční založení firmy.
Přečíst celé
Přivedli jsme divou zvěř do brněnské galerie

Přivedli jsme divou zvěř do brněnské galerie

Do brněnské Galerie Vaňkovka jsme přenesli kousek z brněnské ZOO. Stali jsme se tiskovými partnery výstavy Divočina v centru, kterou pořádala ZOO Brno.
Přečíst celé
I přes omezený provoz pro vás stále fungujeme

I přes omezený provoz pro vás stále fungujeme

Na základě vládních opatření je od 1. března omezen provoz našich poboček na minimum. Zakázky však můžete snadno a rychle objednat online, hotové si je pak vyzvednete prostřednictvím poboček nebo je přivezeme rovnou až k vám.

 

 
Přečíst celé
Objednejte fotoobraz a získejte skvělé ceny!

Objednejte fotoobraz a získejte skvělé ceny!

Kupte jakýkoliv fotoobraz s rámem nebo na plátně v termínu od 21. 10. do 5. 12. 2021 a získejte skvělé ceny!

Přečíst celé
Velkoformátové technologie HP poprvé na Slovensku

Velkoformátové technologie HP poprvé na Slovensku

O prázdninách jsme v Bratislavě zorganizovali první odborný seminář zaměřený na stroje pro velkoformátový tisk HP PageWide XL. S přípravou semináře nám pomáhal slovenský partner Copy Print, díky němuž jsme byli schopni zajistit hladký průběh celé akce.
Přečíst celé
Na veletrhu Reklama Polygraf jsme představili nejrychlejší tiskové řešení

Na veletrhu Reklama Polygraf jsme představili nejrychlejší tiskové řešení

Velkoformátovou tiskárnu HP PageWide XL jsme poprvé v České republice představili ve spojení s online řezačkou Fotoba, umožňující online podélný ořez tištěných plakátů. Unikátní technologie byla živě ke zhlédnutí na veletrhu Reklama Polygraf.
Přečíst celé
Zajišťujeme tiskový fullservis pro britskou společnost Abaco Systems

Zajišťujeme tiskový fullservis pro britskou společnost Abaco Systems

Abaco Systems je zahraniční klient se sídlem ve Velké Británii, pro kterého tiskneme nejčastěji brožury, datasheety, letáky nebo bannery s roll-up mechanikou. Klientovi na dálku poskytujeme kompletní tiskový servis

Přečíst celé
Zajistili jsme komplexní konferenční servis pro Veeam Software v Hiltonu

Zajistili jsme komplexní konferenční servis pro Veeam Software v Hiltonu

Zahraniční klient se specializací na software pořádal v Praze firemní konferenci. Pro více než 500 zaměstnanců z celého světa chtěl připravit něco nevšedního. Konference se konala v hotelu Hilton a nás si, Copy General, klient přizval pro zajištění kompletního konferenčního servisu, což zahrnovalo desítky různých tiskových výstupů – od pozvánek, přes dopisy až po instalaci podlahové grafiky v předsálí hotelu, na schodech a polepů na zdi nebo dveře výtahů.
Přečíst celé
Miliony stran NN jsme zpracovali precizně a v termínech

Miliony stran NN jsme zpracovali precizně a v termínech

Pochvala od klienta vždy potěší. Tentokrát jsme obdrželi poděkování od skupiny NN za bezproblémové zvládnutí zpracování a odeslání korespondence během ledna a února v tiskovém středisku Copy General.
Přečíst celé
10 jednoduchých tipů jak napsat lepší text

10 jednoduchých tipů jak napsat lepší text

Píši, píšeš, píšeme,…

…texty dopisů, direkt mailů, direkt e-mailů a webů.  

Každý den se pouštíme do souboje o pozornost čtenáře. Je to zápas nerovný, protože našimi konkurenty jsou miliony lákadel, které odvádějí klientovu pozornost jinam. Televize, rozhlas, billboardy, telefon, iPad,…  a další vábítka.

Přečíst celé
Elektronicky? Levněji a efektivněji než klasicky

Elektronicky? Levněji a efektivněji než klasicky

O 30 % nižší náklady na rozesílání klientských dopisů. Pohádka? Ne, tvrdá realita podložená fakty. Vyzkoušeli jsme si to s Českou pojišťovnou a pomoct umíme i vám. Za vším stojí technologie XMPIE, díky které můžete komunikovat s klienty různými kanály. Osobněji a komfortněji.
Přečíst celé
Zefektivnili jsme proces získávání nových klientů překladatelské společnosti Aspena

Zefektivnili jsme proces získávání nových klientů překladatelské společnosti Aspena

Jedna z předních překladatelských firem v ČR Aspena chtěla získat nové klienty. Využila k tomu vtipných direkt mailů se zajímavým dárkem, který měl klienta přimět k telefonátu do společnosti a domluvení schůzky s obchodníkem.
Přečíst celé
Jak to udělat, aby se vám personalizovaná e-mailová kampaň zaplatila hned druhý den?

Jak to udělat, aby se vám personalizovaná e-mailová kampaň zaplatila hned druhý den?

V Copy General jsme se setkali s tím, co zná řada firem. Vyvinuli jsme skvělé nové služby… ale mezi klienty se dostávaly velmi pomalu. A neprodávaly se ani zdaleka tak, jak jsme předpokládali...

Přečíst celé
Personalizovaná komunikace má výsledky

Personalizovaná komunikace má výsledky

Direct mail pro absolventy MU dosáhl 96% response rate. A v jedné kampani udělali respondenti tři konverzní akce.

Kampaň zrealizoval Copy General ve spolupráci s agenturou Proof & Reason, Markem Loskotem a kreativním mágem Adamem Hrubým. Vtipný text a jednoduchá grafika ve spojení s osobním přístupem přinesly těžko uvěřitelné výsledky.

Přečíst celé

Nevíte si rady?

Nechce se vám na pobočku?

Domluvte si s námi on-line schůzku
Konzultace on-line
Nevíte si rady?
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů