Historie vizitek sahá až do 15. století a první zmínky o nich pochází z Číny. I když jejich účel byl obdobný jako u těch dnešních, vzhledově se tenkrát dost lišily. Číňané své vizitky kdysi samozřejmě vyráběli ručně a – na rozdíl od dnešních minimalistických kousků – byly tehdejší vizitky bohatě zdobené.
Během 17. století se pak vizitky postupně přesunuly i do Evropy a v průběhu 19. století se začala jejich forma více podobat té dnešní. Ručně malovaná umělecká díla se změnila v kartičky se jménem nebo názvem firmy a kontaktními informacemi, které obsahovaly loga, vodoznaky a další specifické prvky zdůrazňující identitu jejich majitele.
Podívejte se, jaké vizitky dnes děláme my.
Přestože s přicházející všudypřítomnou digitalizací spousta organizací od tradičních vizitek ustupuje a dává přednost těm elektronickým, papírové vizitky v byznyse stále hrají důležitou roli. A to minimálně z následujících 3 důvodů:
Aby vás a vaše podnikání vizitka dokonale reprezentovala a zanechala v potenciálních klientech či obchodních partnerech ten nejlepší dojem, je třeba dát si na jejím designu obzvlášť záležet. Pojďte se s námi podívat, co by moderní vizitce nemělo chybět.
Méně někdy opravdu znamená více. Aspoň v případě vizitek určitě. Moderní vizitky vynikají jednoduchostí a minimalismem. Nepouštějte se proto do složitých grafických prvků či vzorů, které by zbytečně odváděly pozornost od důležitých informací.
Že by na vizitce nemělo chybět vaše jméno, sídlo, telefonní číslo či webová adresa asi netřeba připomínat. Spousta podnikatelů však zapomíná na své vizitce uvádět odkaz na sociální sítě. A to je velká škoda.
Pokud jste na některé sociální síti aktivní, uveďte ji na vizitku taky. Ten, komu vizitku věnujete, se pak může stát na sociální síti vaším fanouškem – a máte ho. Teď už na vás jen tak nezapomene.
I když mluvíme o vizitkách papírových, není vůbec na škodu propojit je s digitálem. A právě k tomu se skvěle hodí QR kódy. Použití QR kódu je extrémně pohodlné a rychlé. Nový majitel vizitky si tak může vaše kontaktní údaje během chviličky snadno načíst a uložit do svého telefonu. I když pak papírovou vizitku někam založí, o kontakt na vás už nepřijde.
Při použití QR kódu se navíc nemusíte omezovat jen na kontaktní údaje. Ukryjte pod kód třeba odkaz na nabídku vašich služeb nebo další zajímavosti, které už se na papírovou vizitku nevešly.
Chcete vaší vizitce přidat něco navíc, díky čemu ji na první pohled odlišíte od těch konkurenčních? Vyzkoušejte speciální texturu papíru nebo netradiční tiskový efekt. U nás si můžete vybrat z více než 30 druhů papíru a 6 efektních tisků – třeba potisk stříbrnou barvou, reliéfní tisk nebo bílý tisk na barevný papír.
Rádi se postaráme nejen o tisk vašich vizitek, ale i o jejich návrh. Rezervujte si online nebo osobní schůzku s naším grafikem, který vám vykouzlí vizitky přesně vystihující váš brand, a zároveň odpovídající posledním módním trendům. A když vás hodně tlačí čas, vizitky vám zvládneme vytisknout i na počkání.