Konzultace on-line

I přes omezený provoz pro vás stále fungujeme

Chceme přispět k řešení nelehké epidemiologické situace v naší zemi.
Zodpovědně tak přistupujeme k novým vládním nařízením a od 1. března omezujeme provoz našich poboček na minimum. 

Co to pro vás znamená?
Tiskoviny i nadále objednávejte online a vyzvedávejte je přes výdejní okénka poboček nebo si je nechte doručit až k vám na adresu. V důsledku omezení může dojít pouze k prodloužení čekací doby při výrobě a vyzvednutí vašich zakázek.

Detailní popis informací s užitečnými odkazy najdete v textu níže. Děkujeme za pochopení. 


Doplňující informace o mimořádném provozu poboček
 

1) Jak přesně zadávat a vyzvedávat zakázky

Zadávat zakázky můžete

Vyzvednutí zakázek je možné 

  • prostřednictvím našich poboček, které jsou veřejnosti uzavřené, mají upravenou provozní dobu a slouží zákazníkům pouze jako výdejní místa zakázek vyhotovených předem online (při vyzvednutí zakázky přistupujte prosím k výdejnímu okénku jednotlivě se zakrytými ústy i nosem a dodržujte dvoumetrové rozestupy) 
  • doručením přímo na vaši adresu (vlastní kurýrní službou Copy General) https://www.copygeneral.cz/kuryrni-sluzby 

2) Spolehněte se na nás

V rámci krizových opatření se maximálně snažíme dodržovat hygienická a bezpečnostní nastavení.

Všichni naši zaměstnanci i kurýrní služba jsou vybaveni respirátory a dezinfekčními prostředky, při platbách preferujeme bezhotovostní platby. V rámci výroby na pobočkách i v produkčním středisku máme zavedené dělení zaměstnanců do skupin, abychom eliminovali případnou karanténu. Všechna opatření průběžně upravujeme dle aktuální situace, abychom ochránili vás i nás a mohli jsme tak i nadále fungovat.
 

Děkujeme, že jste s námi. 

Nevíte si rady?

Nechce se vám na pobočku?

Domluvte si s námi on-line schůzku
Konzultace on-line
Nevíte si rady?
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů