Konzultace on-line

Personalizovaná komunikace má výsledky

Direct mail pro absolventy MU dosáhl 96% response rate. A v jedné kampani udělali respondenti tři konverzní akce.

Kampaň zrealizoval Copy General ve spolupráci s agenturou Proof & ReasonMarkem Loskotem a kreativním mágem Adamem Hrubým. Vtipný text a jednoduchá grafika ve spojení s osobním přístupem přinesly těžko uvěřitelné výsledky.

Univerzita je spokojená a chystá druhou vlnu oslovení svých absolventů.

S chytrým nápadem přimějete zákazníky k akci. A vyděláte miliony. Nebo je naopak ušetříte.
Přečtěte si více o průběhu a výsledcích kampaně.

Případová studie - Personalizovaná kampaň pro absolventy Masarykovy univerzity

Pro rektorát Masarykovy univerzity jsme v únoru 2012 realizovali tištěný direct mail s personalizovanou microsite pro bývalé studenty jejich brněnské alma mater.

Co bylo cílem

  • Přimět absolventy k aktualizaci kontaktních údajů v Informačním systému univerzity (IS MUNI) – včetně současné e-mailové adresy.
  • Druhým cílem bylo získat kontakty na další absolventy, které znají ve svém okolí.
  • Třetím cílem bylo získat od absolventů odpovědi na sociologický dotazník.

 

Jak jsme to udělali

Kreativním tištěným dopisem, jenž byl psán samotným adresátem z budoucnosti roku 2015. V personalizaci jsme využili jméno absolventa, studijní obor i přesný název jeho diplomové práce

Dopis obsahoval unikátní web adresu, která absolventa přivedla na personalizovanou microsite. Z té se jedním klikem dostal na předvyplněný profil v IS MUNI.

A jaký byl výsledek?

  • Z 12 000 oslovených adresátů z cílové skupiny přešlo z dopisu na microsite 2 680 = 22% response rate.
  • Z 2 680 uživatelů přešlo z microsite do profilu na is.muni.cz 2 520 = 96% response rate!
  • Z 2 520 návštěvníků si v IS MUNI udělalo novou registraci 1 061 = 42% response rate.

 

Navíc jsme získali 1 650 vyplněných dotazníků a 166 dalších kontaktů na absolventy, kteří nebyli v databázi.

Srovnání

Za stejný rozpočet realizoval rektorát MU v březnu 2011 nepersonalizovanou kampaň se stejným hlavním cílem. Výsledkem bylo získání pouhých 47 kontaktů na absolventy.

Chytrá personalizace vám dovolí více

Každý marketér vám řekne, že mít tři různé cíle v jedné kampani je bláznovství.
My jsme si ale personalizovaným konceptem byli jistí.
A oslovení absolventi skutečně udělali celkem 3 akce najednou:

1. „Oživili“ svůj účet v IS MUNI

Univerzita získala aktuální e-maily jako nejlevnější formu oslovení svých bývalých studentů.

2. Vyplnili sociologický dotazník
Univerzita by za samostatně realizovaný dotazník zaplatila jen na poštovném cca 300 tisíc Kč.

3. Předali další kontakty
Univerzita získala těžko dostupné kontakty na dřívější absolventy, kteří nebyli v databázi.

Chcete také přimět vaše zákazníky k akci?

Kontaktujte náš tým divize Direct.

 

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct 
Martin Hofmeister

Nevíte si rady?

Nechce se vám na pobočku?

Domluvte si s námi on-line schůzku
Konzultace on-line
Nevíte si rady?
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů