Kampaň zrealizoval Copy General ve spolupráci s agenturou Proof & Reason, Markem Loskotem a kreativním mágem Adamem Hrubým. Vtipný text a jednoduchá grafika ve spojení s osobním přístupem přinesly těžko uvěřitelné výsledky.
Univerzita je spokojená a chystá druhou vlnu oslovení svých absolventů.
S chytrým nápadem přimějete zákazníky k akci. A vyděláte miliony. Nebo je naopak ušetříte.
Přečtěte si více o průběhu a výsledcích kampaně.
Pro rektorát Masarykovy univerzity jsme v únoru 2012 realizovali tištěný direct mail s personalizovanou microsite pro bývalé studenty jejich brněnské alma mater.
Kreativním tištěným dopisem, jenž byl psán samotným adresátem z budoucnosti roku 2015. V personalizaci jsme využili jméno absolventa, studijní obor i přesný název jeho diplomové práce.
Dopis obsahoval unikátní web adresu, která absolventa přivedla na personalizovanou microsite. Z té se jedním klikem dostal na předvyplněný profil v IS MUNI.
Navíc jsme získali 1 650 vyplněných dotazníků a 166 dalších kontaktů na absolventy, kteří nebyli v databázi.
Za stejný rozpočet realizoval rektorát MU v březnu 2011 nepersonalizovanou kampaň se stejným hlavním cílem. Výsledkem bylo získání pouhých 47 kontaktů na absolventy.
Každý marketér vám řekne, že mít tři různé cíle v jedné kampani je bláznovství.
My jsme si ale personalizovaným konceptem byli jistí.
A oslovení absolventi skutečně udělali celkem 3 akce najednou:
1. „Oživili“ svůj účet v IS MUNI
Univerzita získala aktuální e-maily jako nejlevnější formu oslovení svých bývalých studentů.
2. Vyplnili sociologický dotazník
Univerzita by za samostatně realizovaný dotazník zaplatila jen na poštovném cca 300 tisíc Kč.
3. Předali další kontakty
Univerzita získala těžko dostupné kontakty na dřívější absolventy, kteří nebyli v databázi.
Kontaktujte náš tým divize Direct.
Martin Hofmeister