Založit si účet na sociálních sítích je jedno z nejlepších rozhodnutí, které můžete ještě před otevřením vašeho nového podniku udělat. Zamiřte na správnou cílovou skupinu a vzbuďte v ní zvědavost. Buďte aktivní, sdílejte s fanoušky postupně své pokroky v budování a dejte jim dobré důvody, proč u otevření vašeho podniku rozhodně nesmí chybět.
Když se budete sociálním sítím opravdu věnovat, můžete se téměř spolehnout, že ve váš den D už budou stát lidé před podnikem frontu a čekat, až konečně otevřete.
Berte však v potaz, že ne každý používá sociální sítě. Proto byste určitě neměli zanevřít ani na starou dobrou offline formu marketingu. Připravte propagační letáky nebo plakáty k umístění v okolí vaší nové provozovny, které osloví mnohem širší okruh lidí. Pokud už máte všeho až nad hlavu, ušetřete si čas i starosti a jejich návrh i kompletní tvorbu svěřte do rukou našich zkušených grafiků.
Stejně jako s letáky nebo plakáty vám rádi pomůžeme také:
Pamatujte, že to, jak bude interiér podniku působit na vaše zákazníky, je minimálně polovina úspěchu. Nejen vaše služby nebo produkty, ale i celkový dojem a pocit, který prostory podniku v lidech zanechají, rozhodnou o tom, jestli se k vám ještě někdy vrátí. Takže si dejte opravdu záležet.
Pokud vlastníte firemní automobil, nebo dokonce plánujete rozvoz zboží, rozhodně nezapomeňte ani na reklamní polepy aut. Reklamní auto je totiž tou vůbec nejlevnější plochou, kam lze reklamu umístit. Stačí jednorázová investice a máte reklamu, která může jezdit po celém městě i kdekoliv jinde a budovat image značky a získávat nové zákazníky téměř nepřetržitě.
Jak už jsme psali o pár řádků výše, nejen vaše služby nebo produkty rozhodují o tom, zda se k vám budou lidé vracet, nebo vás dokonce doporučí dál svým blízkým. Prim v tomhle hrají opravdové maličkosti, které však mají pro zákazníky velkou hodnotu.
Může jít o útulný a stylově vyzdobený interiér, v případě restaurace třeba i o přehledný a originálně zpracovaný jídelní či nápojový lístek, který zaujme pozornost a pomůže vám získat sympatie. Snadno dostanete zákazníky na svou stranu i věrnostními kartičkami nebo třeba slevami, dárkovými poukazy či drobnými reklamními dárky, které získají za nákup v určité hodnotě.