Dříve tiskla UNIQA pojišťovna na hlavičkové papíry černobíle a pro distribuci zásilek využívala jediného distributora - Českou poštu.
Obojí je teď minulostí.
Do dokumentů jsme přidali barvu, což vzhledem k lepší čitelnosti sdělení nepochybně uvítali i adresáti zásilek. A veškeré dokumenty jsme připravili pro zpracování na inkoustových velkoobjemových tiskových zařízeních.
Abychom klientovi snížili náklady na poštovném, rozdělili jsme všechny zásilky na dva distribuční kanály - zásilky, které bude doručovat Česká pošta a zásilky, které doručíme přes alternativního distributora Mediaservis.
Dokumenty určené pro distribuci přes alternativního distributora, jsme označili logistickými znaky. Tímto kanálem je nyní distribuováno přibližně 60 % všech zásilek. Zbylé dokumenty se tisknou v tiskovém středisku přímo v sídle klienta, odkud jsou doručovány Českou poštou.
Tato optimalizace distribučních kanálů přinesla UNIQA pojišťovně zmíněnou roční úsporu 12% nákladů na poštovném a vše proběhlo k naprosté spokojenosti klienta.