Personalizace je již několik let ve světě reklamních a dárkových předmětů velkým hitem. V roce 2023 tento trend nabral na síle, s firmami nabízejícími ještě více personalizovaných dárkových předmětů s unikátním designem, jménem nebo logem zákazníka. Dle průzkumu provedeného společností Shopify firmy, které nenabídnou přizpůsobené produkty, riskují ztrátu příjmů a zákazníků. Nicméně produkty nejsou to jediné, co je vhodné přizpůsobit na míru vašim zákazníkům. Personalizovaná komunikace také hraje klíčovou roli v zákaznické zkušenosti.
Tip: Ideálním dárkem pro vašeho klienta může být například personalizovaný firemní diář nebo blok s logem vaší společnosti. Tento praktický a elegantní dárek bude klientovi připomínat vaši společnost po celý rok. K dárku můžete přiložit doprovodný dopis s vlastnoručním podpisem, ve kterém vyjádříte vděk za spolupráci, což posílí vaši vzájemnou vazbu a podtrhne váš smysl pro detail.
Tip → Přečtěte si o tom, jak jsme zajistili unikátní školící boxy pro Axis Communication.
Zajímavým trendem v oblasti reklamních předmětů je spolupráce s eco-friendly značkami, které prioritizují udržitelnost a společenskou odpovědnost. V následujících příkladech si ukážeme, které značky přinášejí inovace do světa reklamních předmětů a posilují tak své ekologické postavení na trhu.
Tip: Zajímáte se o ekologická řešení? Zkuste si přečíst více o naší produktové řadě Natura, kde se dozvíte, že to jde i šetrněji k přírodě.
Mezi několik snadno proveditelných možností, jak udělat vaše příští firemní dárky udržitelnějšími, patří například ekologické balení – opustit plast a zvolit ekologické balicí materiály, jako je recyklovaný papír a biologicky rozložitelné balicí materiály s logem. Dále to mohou být znovupoužitelné firemní předměty, jako jsou látkové tašky, které také podporují recyklaci.
Tím, že se firmy přidávají k zelenému trendu, ukazují, že jim nejde jen o byznys, ale také o to, aby byl svět lepším místem.
Ve světě reklamních předmětů se objevuje stále více technických gadgetů, jako jsou Bluetooth reproduktory, bezdrátové nabíjecí podložky a chytré hodinky, které reflektují rostoucí trend digitalizace a technologického pokroku. Firmy, které využívají těchto produktů jako reklamních předmětů, mohou nejen navázat silné spojení se svými zákazníky, ale také demonstrují svou přizpůsobivost a aktuální znalosti moderních trendů.
Je však důležité poznamenat, že ne každá společnost si může dovolit rozdávat high-end produkty, jako jsou chytré hodinky od Applu, a mohou tak hledat méně nákladné, ale stále technologicky inovativní reklamní předměty.
Máte rozpočet na reklamní předměty, ale tápete, které vybrat? Rádi vám pomůžeme. Nabízíme širokou škálu produktů od tužek přes elektroniku až po speciální položky. Spolu jen vybereme vhodný produkt odpovídající vašim cenovým možnostem a účelu využití, a o zbytek se už postaráme sami od začátku až do konce. Jaké reklamní předměty jsme klientům dodávali v minulosti? Jedná se například o:
Reklamní předměty s vlastním potiskem jsou ideální volbou pro prezentaci vaší značky, loga či jiných grafických motivů a prvků z vaší firemní identity. Máme bohaté zkušenosti nejen s agenturami, ale i s firmami, které připravují konferenční či vánoční reklamní předměty. Pomůžeme vám s výběrem originálního reklamního předmětu nebo vánočních firemních dárků a zkonzultujeme i případné speciální požadavky, které běžně nemáme v nabídce.