Víte, jak se to říká. Sejde z očí, sejde z mysli. Tak se postarejte, aby se tohle ve vašem případě nestalo. Firemní fotokalendář je skvělým způsobem, jak docílit toho, aby na vás klienti museli neustále myslet. Budou vás díky němu totiž mít denně na očích.
V předešlém článku jsme pro vás připravili 3 tipy, jak vytvořit kalendář z vlastních fotek, díky kterému vyniknete před konkurencí. Tak se inspirujte.
Reklamní předměty mohou mít různou podobu. My vám pomůžeme vytvořit takové, které rozhodně nezůstanou ležet nevyužité v šuplíku.
Velký úspěch každoročně slaví firemní dárky, které se dají zkonzumovat. Co takhle darovat klientům kvalitní víno nebo třeba čokoládové pralinky, které bude zdobit vaše vlastní etiketa či fotografie s logem?
Ozvěte se nám a poradíme vám s výběrem těch nejvhodnějších reklamních předmětů přesně podle vašich představ i finančních možností.
Nezapomeňte svým klientům a obchodním partnerům poděkovat za spolupráci v uplynulém roce a popřát jim mnoho úspěchů v roce příštím. Je to milá pozornost, která vás téměř nic nestojí, ale v budování či upevnění vztahu s klienty vám zaručeně pomůže.
Pokud to u všech nestihnete osobně, pošlete jim aspoň PF, které to nejdůležitější řekne za vás. Rádi vám připravíme elektronickou variantu pro posílání e-mailem i tištěnou pro vlastnoruční předání či poslání poštou.