O 30 % nižší náklady na rozesílání klientských dopisů. Pohádka? Ne, tvrdá realita podložená fakty. Vyzkoušeli jsme si to s Českou pojišťovnou a pomoct umíme i vám. Za vším stojí technologie XMPIE, díky které můžete komunikovat s klienty různými kanály. Osobněji a komfortněji.
Klasická poštovní rozesílka má velká omezení. Jak se k tomu ale postavit, když máte k dispozici pouze telefonní číslo a elektronická rozesílka je prvním bodem zadání od klienta? To se dočtete v případové studii. Ve zkratce vám ale řekneme, že i z tak strohého údaje jako jsou telefonní čísla klientů, dokážeme získat další podrobnosti, včetně e-mailové adresy pro pozdější kontakt.
Tablet, mobil nebo počítač, na tom nezáleží. Bez zbytečných nákladů můžete rozeslat dopisy a další informační materiály kam potřebujete. Velkou výhodou je navíc to, že komunikujete přímo s klientem, a díky tomu můžete cílový obsah personalizovat a dále zabarvit.
Tak jednoduché to není, ale vědu v tom nehledejte. Klientovi pošleme SMS zprávu s odkazem na personalizovanou mikrostránku. Tím získáme pocit unikátnosti a jedinečnosti mezi záplavou reklamních sdělení.
Na mikrostránce vykoná čtenář požadovanou akci (v případě spolupráce s Českou pojišťovnou šlo o stažení dopisu), a následně přejde na další mikrostránku. Na ní vyplní kontaktní údaje pro pozdější komunikaci, a přesměrujeme ho dále. Buď na platební bránu, na klientskou zónu nebo například marketingovou laboratoř.
Co vám to přinese? Například:
0% úsporu na poštovném
Aktualizovanou databázi e-mailů a telefonních čísel
On-line zpětnou vazbu
Komunikaci time to market, tedy rychle a flexibilně
Jednoduchá řešení jsou často ta nejlepší a 30% úspora zní opravdu dobře, nemyslíte?
Martin Hofmeister
ředitel divize Direct