Ještě dřív, než se pro tisk vlastního kalendáře rozhodnete, je třeba si ujasnit, jaké v něm použijete fotografie. Pokud chcete mezi všemi ostatními opravdu vyniknout, doporučujeme zapomenout na již okoukané fotky produktů, které máte třeba na svém webu nebo e-shopu. I když jsou sebelépe nafocené, už je nejspíš každý viděl, takže nikoho moc nepřekvapí ani nenadchnou.
Daleko lepší variantou je investovat do fotografa a nechat si pro kalendář z vlastních fotek nafotit fotografie zcela nové. Na fotografiích byste se kromě vašich produktů měli rozhodně objevit i vy nebo vaši zaměstnanci. Díky tomu budou fotky působit mnohem živěji a příjemněji.
Nebojte se na chvíli zahodit vážnost a udělat si ze sebe před objektivem trochu legraci. Fantazii se meze nekladou. Vtipně pojaté fotografie vaše klienty zaručeně zaujmou a odliší vás od konkurence.
Kalendář by měl být především praktický. Proto při jeho výběru popřemýšlejte nad tím, kde se vaši klienti nejčastěji pohybují. Sedí za stolem v kanceláři, jsou často na cestách, nebo pracují třeba v dílně? Typ a rozměr kalendáře je tomu třeba přizpůsobit.
V kanceláři většinou lidé nejvíce ocení stolní fotokalendáře – ať už týdenní nebo 14denní. Takový kalendář jim totiž poskytne nejvíce prostoru pro psaní důležitých poznámek a plánování schůzek. Získají díky němu dokonalý přehled, co je v následujícím týdnu nebo 14 dnech čeká.
Naopak v dílně, kde zaměstnanci příliš neposedí, udělají mnohem lepší službu nástěnné fotokalendáře A3, které zároveň poslouží i jako stylová dekorace. Pokud jsou vaši klienti neustále někde na cestách, vyrobte pro ně praktický plánovací kalendář z vlastních fotek. Ten díky kompaktnímu rozměru mohou vozit klidně všude s sebou.
A když si nevyberete žádný z nabízených formátů, nechte si u nás vyrobit fotokalendář klientům na míru přesně podle vašich požadavků.
Statisticky nejprodávanější kalendáře jsou každý rok ty s recepty na vaření či pečení. Proč? Protože nabízejí přidanou hodnotu. A to lidé milují. Kromě hezkých fotek dostanou totiž v takovém kalendáři i zajímavý tip nebo se díky němu něco nového naučí.
Nemusíte pracovat zrovna v gastronomii, abyste takový kalendář mohli nabídnout klientům i vy. Místo receptů lze snadno použít jiné zajímavosti nebo tipy z vašeho oboru, které klienty něčím obohatí, nebo jim třeba jen vykouzlí úsměv na tváři. Ani tady se fantazii meze nekladou.