Píši, píšeš, píšeme,…
…texty dopisů, direkt mailů, direkt e-mailů a webů.
Každý den se pouštíme do souboje o pozornost čtenáře. Je to zápas nerovný, protože našimi konkurenty
jsou miliony lákadel, které odvádějí klientovu pozornost jinam. Televize, rozhlas, billboardy, telefon, iPad,… a další vábítka.
Přitom vaše služba je tak úžasná a výrobek tak jedinečný...
Chcete-li svými texty zaujmout, měly být
jasné,
stručné,
srozumitelné,
vtipné,….
…a musí útočit na smysly.
Jak je ale dostat do takové kondice a nepodvádět? Napadá mě jediné řešení – státem povolený doping.
Opisujte.
Kraďte nápady a postupy od profesionálů. Nebojte se toho. Oni to dělají také.
Neznáte žádného profesionála? Žádného copywritera ani textaře? Nevadí. My je známe. Pracují pro nás.
Jsou plaší, citliví, málo mluví, zejména o sobě…
…o to více píší. Jejich nástrojem je nabroušená tužka (pardon) nabroušená klávesnice.
Klientovu pozornost lákají na vychytané fígle.
Požádali jsme jednoho z nich, aby se o ně podělil. A on nám vyhověl.
10 jednoduchých tipů, po kterých zazáří každý váš text, najdete zde.
Martin Hofmeister
ředitel divize Direct