Konzultace on-line

Zefektivnili jsme proces získávání nových klientů překladatelské společnosti Aspena

Jedna z předních překladatelských firem v ČR Aspena chtěla získat nové klienty. Využila k tomu vtipných direkt mailů se zajímavým dárkem, který měl klienta přimět k telefonátu do společnosti a domluvení schůzky s obchodníkem.

Mise

Našim úkolem bylo vymyslet direkt mail, který zaujme klienty, a ti se ozvou na uvedený kontakt do firmy a domluví si schůzku. 

Řešení

Při řešení jsme se zaměřili na kvalitu seznamu příjemců. Novou databázi jsme porovnali se stávající od klienta a očistili ji od duplicitních adres. Získali jsme tak finální databázi, se kterou jsme dále pracovali. 

Před odesláním jsme se nejprve rozhodli klienty obvolat a zjistit další informace, které byly důležité pro obchodníky Aspeny. Vydefinovali jsme 5 otázek pro call script a najali call centrum, které všechny klienty obvolalo:
Kdo ve firmě zajišťuje/poptává překlady? Kdo to má na starosti? 
Jaké typy dokumentů překládají?
Do jakého jazyka je překládají?
Kdo jim aktuálně překládá? Jaká je konkurence?

Telefonáty jsme vyhodnotili a podle nich vytvořili databázi klientů, kteří překladatelské služby potřebují a jsou tak cílovou skupinou pro Aspenu. 

Výsledek

Pro společnost Aspena jsme zjistili, kolik % z dotázaných firem opravdu potřebuje překlady. Tímto jsme obchodníkům ušetřili spoustu času. Ti se tak mohli soustředit na kontaktování firem, u kterých kampaň odhalila největší potenciál. I tak měli dostatek práce minimálně na další 3 měsíce.

 

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct 

Martin Hofmeister

Nevíte si rady?

Nechce se vám na pobočku?

Domluvte si s námi on-line schůzku
Konzultace on-line
Nevíte si rady?
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů