Zřídíme tiskové středisko ve vaší firmě, nebo využijeme naše tiskové centrum. Poradíme vám, co je pro vás vhodnější.
Neztrácejte čas přípravou tiskových dat pro různé technologie. O tu se postaráme my.
Outsourcingem tiskových služeb ušetříte peníze. Nemusíte investovat do nákladného vybavení ani do personálu.
Vyrobíme pro vás výpisy, faktury, upomínky, dopisy nebo smlouvy a další dokumenty s osobními údaji klientů. Tiskneme barevně i černobíle. A samozřejmě také vše spolehlivě zkompletujeme - dokumenty vložíme do obálek, přidáme požadované přílohy a setřídíme.
Korespondence jako prodejní nástroj
Navíc vám ale pomůžeme vaše dokumenty využít pro podporu prodeje a marketingových kampaní.
Do dopisů totiž můžete přidat nabídky připravené na míru každému jednotlivému zákazníkovi.
Máte na výběr ze 3 možností. Buď vybudujeme a budeme provozovat tiskové středisko přímo ve vaší firmě, nebo využijeme vlastní centrální tisková střediska s vysokou kapacitou. Tam směřujeme zákazníky, pro které je lepší tisknout mimo vlastní prostory. Třetí možností je kombinované tiskové středisko.
Tiskové středisko u vás ve firmě (onsite)
Vybudujeme nebo převezmeme tiskové středisko ve vašich prostorách. Nastavíme výrobní procesy a najdeme způsob, jak zvýšit efektivitu a ušetřit čas nebo peníze. A hlavně jsme vám blízko a kdykoliv okamžitě k dispozici,když potřebujete něco rychle vyřídit.
Naše externí tiskové středisko
Veškerý tisk přesměrujeme do našeho centrálního tiskového střediska. Postaráme se hlavně o bezpečné zpracování velkého množství dat a zpřístupníme vám aplikace, díky kterým budete mít neustálý přehled o zpracovaných zásilkách.
Kombinované tiskové středisko
Kombinované středisko využívá z výhod obou výše zmíněných možností. Část se vytiskne u vás a část, zpravidla ta větší, vytiskneme v některém z našich externích středisek. V poslední době si zákazníci tento režim oblíbili a vše nasvědčuje tomu, že je to směr, kterým se korespondence bude v budoucnu ubírat.
Postup a technologie
Měsíčně rozešleme na 10 milionů stránek dopisů. Díky tomu dobře víme, jaké technologie vám pomohou a kterým je lepší se naopak vyhnout. Společně pečlivě projdeme, co potřebujete a podle toho vybereme vhodný způsob výroby a procesy. Z pohledu kvality i ceny. Kromě toho se vám do ruky dostane on-line aplikace Elév, přes kterou můžete sledovat stav zpracování každého dokumentu.
po-pá: 7-22 h, so-ne: 8-20 h
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013
po-pá: 7-20 h, so-ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 016
po-pá: 8-19 h, so: 8-16 h
Telefon: +420 210 219 036, +420 210 219 038
po-pá: 8-20 h, so-ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 021
po-pá: 7-22 h, so: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 031
po-pá: 7-22 h, so–ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027