Naše pobočky jsou i nadále otevřené pouze jako výdejní okénka v omezené provozní době. Tiskoviny objednejte jednoduše online.
Máme potřebné zkušenosti a odstup, abychom vám mohli nabídnout čerstvý pohled zvenčí. Na vaši komunikaci se podíváme očima vašich typických klientů.
Kde je komunikace moc a kde se jí nedostává? Není náhodou v rozporu s předchozím sdělením nebo s očekáváním klienta? Šlo by zlepšit copy? Navrhneme konkrétní kroky ke zlepšení.
Když posílíte slabá místa své komunikace s klienty, můžete očekávat lepší konverzní poměr, zvýšení obratů a tržeb a snížení nákladů na řešení dotazů a stížností.
Definujeme persony
Popíšeme si vlastnosti person, které budou zastupovat typizované skupiny vašich klientů. V jejich kůži se pak pustíme do komunikačního mystery shoppingu.
Vybereme testovací scénáře
Vezmeme popis průchodu službou a vybereme kombinace situací a person, na které se chceme zaměřit. Výstupem je soupis testovacích scénářů, který dál slouží jako podklad k samotnému testování a sestavení závěrečného reportu.
Uživatelské testování
Samotné testování podle scénářů provádí buď expertní uživatel, nebo skupina uživatelů vybraných tak, aby odpovídali profilu klientských person.
Máte klientskou komunikaci postavenou na očekávání svých klientů, nebo na vlastních IT procesech? Možná už vám chybí odstup, abyste dokázali vnímat, co a kdy klientům říkáte a co a kdy by od vás chtěli slyšet. Komunikační mystery shopping vám otevře oči.
po–pá: 8–21 h, so–ne: 9–20 h
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013
po–pá: 8–19 h, so–ne: zavřeno
Telefon: +420 210 219 016
po–pá: 8–19 h, so–ne: zavřeno
Telefon: +420 210 219 021
po–pá: 8-19 h, so: zavřeno
Telefon: +420 210 219 031
po–pá: 7–20 h, so–ne: zavřeno
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027