Od 28. 12. jsou naše pobočky otevřené pouze jako výdejní okénka v omezené provozní době. Tiskoviny objednejte jednoduše online.
Provedeme vás celou tou zásadní změnou a naučíme vaše lidi myslet digitálně, bit by bit.
Zapojíme digitalizaci do vašich interních procesů. Ty pak budou rychlejší a méně náchylné k chybám. Uvidíte, že klienti to ocení a budou se k vám vracet.
Propojíme různé nástroje do uceleného systému a nastavíme je tak, aby sloužily přesně vašim potřebám.
Digitální onboarding přináší nové možnosti, jak zákazníky oslovit, ověřit a segmentovat. Ti pak můžou vyřídit svou transakci z domova se stejnou nebo ještě lepší podporou ve srovnání s osobní návštěvou pobočky. Úspora času je na obou stranách.
Do digitálního onboardingu dokážeme zapojit i nástroje pro procesní automatizaci, strojové čtení textů, skenování dokumentů a osobních dokladů včetně biometrického ověření identity.
Díky validaci a personalizaci vstupních dat významně klesá chybovost onboarding procesu a roste konverzní poměr i míra dokončení. Do cíle se tak dostane daleko více lidí, budete řešit jen minimum případů, které jste "poztráceli cestou".
Potenciální klienty oslovíte personalizovanou e-mailovou kampaní s odkazem na osobní microsite vytvořenou v nástroji pro dynamickou komunikaci. Cílová stránka obsahuje personalizovanou nabídku a také formulář, přes který klient nahraje scan své smlouvy se stávajícím poskytovatelem služeb.
Systém na pozadí smlouvu strojově zpracuje, vyčte z ní základní parametry, připraví personalizovanou konkurenční nabídku a předá ji klientovi jeho preferovaným distribučním kanálem.
Celý proces běží automaticky bez lidského zásahu a trvá řádově jednotky vteřin. U většiny typů smluv dosahuje přesnosti ve vysokých desítkách procent. Kontaktnímu centru systém předá jen minimální počet složitých případů.
Digitální transformace umožňuje přenesení kontaktních bodů firmy, typicky jejích poboček, do virtuálního prostředí. Významně tak ušetří prostředky na mzdy a na provoz budov.
Ve spojení s využitím chatbota a dalších nástrojů automatizace získáte kontaktní místo s neomezenou pracovní dobou pro vyřizování běžné komunikace s klienty. Tu vždy nastavujeme tak, aby byla skutečně personalizovaná, relevantní k potřebám a situaci klientů a hlavně dialogová, obousměrná.
Digitální transformace je zásadní změna v nahlížení na business. Dává možnost podívat se na obchodní i interní procesy novým pohledem a získat obrovskou konkurenční výhodu.
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 016
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 021
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 031
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027